רבני הקהילות והבד"ץ לרשויות המדינה: להקצות בית מלון ייעודי למגזר החרדי

    ישראל רובין 4 Comment on רבני הקהילות והבד"ץ לרשויות המדינה: להקצות בית מלון ייעודי למגזר החרדי

    רבנים ומורי הוראה וחברי בד"ץ העדה החרדית בקריאה לרשויות, לאור הקמת מלונית לנשאי נגיף הקורונה: להקצות בית מלון ייעודי למגזר החרדי

    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות החלטת שר הביטחון בנט, לשכן את חולי הקורונה הקלים ואת הזקוקים לבידוד בבתי מלון, על מנת למנוע קריסה של מערכת הבריאות בטיפול בחולים הקלים, עולה דרישה בציבור החרדי להקצות מלונות ייעודים עבור המגזר החרדי בכשרות מהדרין מן המהדרין.

    הצורך מתחדד לקראת חג הפסח הקרב ובא, שבו יש צורך במלון בכשרות מהודרת על מנת שיהודי חרדי יוכל לשהות בהם בפסח.

    רבנים ומורי הוראה וחברי בד"ץ העדה החרדית, הוציאו מכתב קריאה לרשויות, בדרישה להקצות בתי מלון בכשרות מהודרת מתוך המלונות החרדים המתאימים לכלל הציבור החרדי המהדרין מן המהדרין, עבור החולים השוהים בבידוד.

    במכתב כותבים הרבנים ומורי ההוראה: "באשר נשאלנו על ידי כמה ממורי ההוראה, בוודאי שאין לסמוך על ענייני הכשרות במקומות הנ"ל ובפרט בהלכות הפסח שהם מן החמורות ממש, ולכאורה צריך לבדוק אם בכלל ראוי הדבר כדת מבחינת אווירת המקום וכדו', ובוודאי שאין לנו כל פיקוח על מקומות הנ"ל. ובקשתנו לכל מי שבידו לעשות, לפעול ככל האפשר שיהיה מקום נפרד וראוי לנדבקים מציבור שומרי התורה ויראי ד', שיהיה מפוקח וכשר בתכלית ההידור, ובוודאי רק בהתקיים דבר זה יהא ניתן להורות כל החולים מאנ"ש להיות במקומות אלו שהם ראויים ללא מכשול".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בדץ נגד הממשלה, פתאום מעיזים לבקש מהם דרישות…

    2. 3

      למה אתם צריכים להיות נפרדים מכולם כל הזמן?? תתביישו

    3. 2

      א'. אנחנו במדינה דמוקרטית ולכל אחד פה יש זכות לבקש מה שהוא רוצה וזכותינו להחמיר יותר עלינו במיוחד בענייני כשרות ובמיוחד שזה לפני פסח, וכן מותר לנו לבקש להיות בסביבה שהיא נוחה לנו הן בענייני צניעות והן בכל דבר ועניין ואף אחד פה לא יכפה עלינו את דעתו.
      ב'. בדץ זה שם כללי והוא כולל בתוכו הרבה גופי כשרות זה שבדץ העידה החרדית יוצא פעמים רבות נגד המדינה זה לא אומר שכל בדץ זה נגד המדינה